הסדרי נגישות

Skip Navigation Linksדף הביתשירות לקוחותהסדרי נגישות

הסדרי נגישות

איחוד רשת סוכנויות ביטוח בע"מ (להלן: "הסוכנות") מייחסת חשיבות רבה למתן שירות שוויוני לאנשים עם מוגבלויות.

הסוכנות נוקטת בכל האמצעים הנדרשים במטרה להעניק שירות שווה ונגיש לכלל לקוחותיה, תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והתקנות הנובעות מחוק זה - התאמות הנגישות למבנים, תשתיות וסביבה והתאמות הנגישות לשירות.

הנגשת השירותים הניתנים לציבור הלקוחות כוללת התאמות לצרכי הלקוח ומאפייניו, בכל סוגי השירות הניתן.

רכזת נגישות

הסוכנות מינתה כרכזת נגישות את קצינת הציות בחברה, מורן וילף, המשמשת כתובת לכל פנייה בנושא. לכל שאלה או בירור ניתן לפנות באמצעות הדואר לפי הכתובת: רחוב היצירה 2 פתח תקווה, או באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן: moranm@mvs.co.il.

הסדרי נגישות

לנוחיות ציבור הלקוחות, להלן הסדרי הנגישות הקיימים בסוכנות נכון ליום 1.7.14:
הסוכנות פועלת בימים אלו לביצוע כל ההתאמות הנדרשות להנגשת משרדיה והמוקד הטלפוני.
עד להשלמת ביצוע כל ההתאמות הנדרשות, נשמח לעמוד לרשות כל אדם עם מגבלה הנדרש לסיוע בקבלת השירות במוקדים אלו, תוך מתן מענה הולם ושוויוני.
במקרה הצורך נציגי השירות מספקים סיוע במילוי טפסים.
קיים היתר לבעל מגבלת ראייה להיכנס למשרדי החברה מלווה בכלב נחייה.

במידה ולקוח בעל מגבלה נדרש להתאמות נוספות או אחרות, ניתן לפנות לרכזת הנגישות בדוא"ל: moranm@mvs.co.il תוך פירוט הבקשה המתאימה ואנו נעשה את מירב המאמצים למתן פתרון.

מוקדי שירות טלפוני

איחוד רשת סוכנויות ביטוח מפעילה מוקדי שירות טלפוניים במטרה לתת ללקוחותיה מענה אדיב ויעיל בכל תחומי פעילותה. כחלק ממתן שירות שוויוני לאנשים בעלי מוגבלות, בוצעו ההתאמות הבאות בנושא זה:

מסירת מידע באמצעי תקשורת נוספים - הסוכנות מעמידה לרשות לקוחות בעלי מוגבלות אפשרויות למסירת מידע באמצעי תקשורת נוספים, כגון- דוא"ל, פקס, דואר. לצורך קבלת שירות זה על הלקוח לבקשו מנציג השירות או לחלופין לפנות לרכז הנגישות כמפורט לעיל.
נתבי השיחות - הסוכנות נמצאת בתהליך התאמת מערכות ניתוב השיחות לאנשים בעלי מגבלות שמיעה, תוך מתן מידע בשפה פשוטה, בקצב איטי וללא מוסיקת רקע.